?Czy Router wymaga konfiguracji na każdym urządzeniu?
Nie, wystarczy jednorazowo dołączyć go do własnej sieci. I używać na dowolnym urządzeniu mobilnym które jest aktualnie połączone w Twojej sieci i posiada zainstalowaną aplikację do obsługi oświetlenia z serii MILIGHT.
?Czy mogę zgasić światło gdy znajduję się poza domem?
Tak, wystarczy że wcześniej skonfigurujemy połączenie z routerem z poziomu telefonu i możemy sterować światłem w domu z każdego miejsca na ziemi.
*za pośrednictwem transmisji danych.
?Czy mogę jednocześnie sterować światłem z pilota i telefonu?
Tak, do sterowania światłem można używać zarówno pilota jak i telefonu.
?Czy można wyłączyć światło na wyłączniku?
Tak, żarówki z serii MILIGHT zapamiętują ostatnie ustawienia. Po ponownym włączeniu światła sceny świetlne i jasność pozostaną bez zmian.
?Czy mogę włączyć światło jeśli nie mam pod ręką ani pilota ani telefonu?
Tak, wystarczy wyłączyć światło na wyłączniku odczekać ok 5 sekund i włączyć ponownie. Światło zapali się a żarówka przejdzie w swoje ostatnie ustawienia.
?Czy mogę zmienić konfigurację oświetlenia w pokoju, przypisać żarówki do grup?
Tak, sposób w jaki można to zrobić znajduje się w dołączonej instrukcji.
?Jak wygląda realizacja gwarancyjna w wypadku uszkodzenia sprzętu?
Wystarczy zgłosić nam ten fakt przez formularz znajdujący się na tej stronie, w wypadku jeśli nie będziemy w stanie rozwiązać problemu zdalnie, poprosimy o odesłanie sprzętu. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie uszkodzony towar wymienimy na nowy.
?Czy można sterować oświetleniem za pośrednictwem strony internetowej?
Obecnie nie, ale pojawi się taka możliwość w przyszłości.